Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

1) Konsument może zrezygnować z zakupu, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zalecamy aby zwracany towar odsyłać razem z otrzymanym dowodem zakupu. Zwroty prosimy kierować na adres.
Firma Handlowa Kwasek ul. Żwirki i Wigury 4 27-600 Sandomierz z dopiskiem „zwrot -kominy24.pl”

Firma Handlowa Kwasek dokona zwrotu wartości zamówienia (lub odpowiednio do wielkości zwrotu, części zamówienia) w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu. Użytkownik dokonuje przesyłki zwrotnej na swój koszt. Firma Handlowa Kwasek Spółka Jawna nie przyjmuje przesyłek nadanych "za pobraniem" od klientów.

 
REKLAMACJE
 
1) Sprzedawca obowiązany jest do dostarczenia produktów bez wad.
 
2) W przypadku reklamacji zalecamy kontakt e-mailowy na adres: poczta@kominy24.pl

3) Reklamacje towarów objętych pisemną gwarancją producenta można także zgłaszać bezpośrednio u producentów, zgodnie w instrukcją zawartą w gwarancji, co znacznie przyspieszy ich rozpatrzenie.
 
 
REKLAMACJE NA USZKODZENIA W TRANSPORCIE
 
1) Sklep kominy24.pl dokłada wszelkiej staranności co do bezpiecznego przygotowania towaru do transportu.
 
2) Towar doręczony przez kuriera należy niezwłocznie sprawdzić czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych mogących powstać w transporcie.
 
3) W przypadku uszkodzeń należy zachować towar wraz z opakowaniem i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu kominy24.pl.
 
4) Kurier zgłosi się do Państwa ponownie w celu spisania protokołu szkody. Ważne jest aby sprawdzić protokół przed podpisaniem, że został sporządzony rzetelnie oraz zgodnie ze stanem faktycznym.
 
5) Reklamacje na uszkodzenia w transporcie rozpatrywane są niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni.
 
Obsługa Sklepu poczta@kominy24.pl
tel. (15) 832 08 47
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl